Alla inlägg under februari 2010

Av Caroline - 28 februari 2010 13:42

Vaknade halv 9

Satt och fixade planeringen till idrotten som jag ska ha på tisadag.

Även räknat lite matte, dock går det långsamt frammåt.

Satt med öppet fönster och man hör hela tiden hur all snön trillar ner från taken hur underbart är inte det då. Det kanske trots allt är  vår snart?

ska fortsatta med räknandet snart, och vid 7 tiden blir det promenad med Cornelia.

Veckan i sig kommer att se ut såhär.

måndag - företagsekonomi/naturkunskap. Kommer även att få reda på mitt prov där det kommer stå ett stort IG på! Efter skolan blir det simhallen och sedan var den dagen över.  

tisdag - matte/engelska. Känns rätt onödigt att stanna där till halv 4 för man ska bara läsa dom 3 sista timmarna. jag hoppas verkligen på att vi inte skulle läsa på lovet för det har inte jag gjort. Efter denna dag i skolan blir det simhallen igen. (ja det är ju nästa så att man kan kalla det mitt andra hem)

onsdag - ledig, om jag hinner klart i matte stannar jag hemma annars blir det mattestugan. blir nog även att jag får plugga på naturkunskapen som behövs göras om. men jag får be han om ett lätt prov jag kan få g på, så gör jag bättre ifrån mig på nästa :)

torsdag - ja, skolan igen, vi har livskompetens/tyska. rätt okej dag men ändå inte. på kvällen blir det hem till Fanny.

fredag - naturkunskap/ företagsekonomi. och ja, man längtar ju bara till skolan är slut och det är helg. dock brukar dagen vara rätt okej.

Mer om denna veckan vet jag inte.

Av Caroline - 26 februari 2010 21:19

mamma och jag åkte ner till malmö, handlade lite nya vår kläder, vilket behövdes.

stack till johanna med en lite tidig födelsedagspresent :)

vi beställde hem kina mat.

har suttit och kollat på lets dans.

nu sitter jag här och väntar på bättre tider.

morgondagen tillbringas nog i kristianstad på förmiddagen, jobb mellan 12 - 14 och 16 middag i breanäs.

Granada på kvällen eller?

Söndag, återhämtning och räkna matte.

sedan var detta meningslösa lov avklarat, då väntar man på det som kommer här näst :)

förresten, är det någon mer än jag som är överlycklig för att snön börjar smälta bort eller? :D


telefonsamtal eller?

Av Caroline - 24 februari 2010 16:36

Pengarna rullar in som det ska, det går bra nu!

Det kallas tur!




-

Av Caroline - 22 februari 2010 14:36

Sitter här och har så sjukt tråkigt!

simhallen vid halv 5

Av Caroline - 22 februari 2010 08:16

åker till hässleholm nu, är nog hemma vid halv 1 tiden.

en riktgit "ta han om dig själv dag"! Det måste man ha någon gång:)

Av Caroline - 21 februari 2010 13:50

Äntligen hemma, det tog sjukt lång tid att komma hem idag, men det beror ju på den tråkiga snön!

Vad händer ikväll, bara sitta framför tv:n och ta det allmänt lugnt.

Det passar mig nu :)

Av Caroline - 20 februari 2010 23:18

Och vi har precis fikat lite. Nu är det godis som alla barnen längtar efter.

Dagen i sig har varit väldigt lugn, ullared kan jag inte klaga på så jätte mycket, bara det att man hittade inte allt för mycket.


Det snöar fortfarande sjukt mycket, fattar inte när det ska ta slut. Det kommer aldrig bli vår och sommar i min värld. annars har jag inte så mycket att säga, känner en viss hemlängtan. kan undra varför jag gör detta nu då. Brukar jag ju aldrig göra. :O


Just det, vi har ju lov nu med, vilket är ruskigt skönt. Dock känns det inte som det. utam man har liksom redan glömt bort det lite att man är ledig och inte behöver gå upp tidigt på måndag morgon.

eller ja, jag kommer ju få gå upp tidigt både måndag och tisdag.

Veckan för mig ser ut såhär

Måndag - fixa ögonbrynen/ögon fransarna sedan simskola

Tisdag - kolla synen. (och jag hoppas på att den inte är allt för dålig!), simskola på kvällen

Onsdag - Bara ta det lugnt

Torsdag - Tränare? har inte bestämt mig ännu.

Fredag - Malmö med mamma. Fest, kan man ju alltid hoppas på.

Lördag - Inte en aning

Söndag - Ladda inför skolan och blicka frammåt till nästa lov som är påsklovet;)

Av Caroline - 20 februari 2010 08:00

Ska snart åka, kan riktigt tänka mig hur kall bilden är när man ska sätta sig i den. Och all denna snö, när ska den försvinna, det kommer ju bara mer och mer!

Det blir en lång dag idag, stopp i Falkenberg och stopp i Ullared.. ja ni vet vad jag tycker om det stället ;)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards