Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Caroline - 19 februari 2010 23:16

Äntligen hos mormor och morfar. Klockan sex ska vi vara hos Ida och Stina där även massa andra folk är.

Ullared ja det var väl okej, men inte mer. Jag vet inte varför jag inte tycker att det är roligt men om man åker dit alldeles för ofta blir det bara tråkigt och vi är ju där typ varje gång vi ska till tex mormor och morfar.


Tror inte att jag har någon teckning ikväll, så ni vet varför jag inte svarar i så fall. Men om jag inte minns helt fel var det bara jag som hade teckning och ingen annan ;) snacka om att ha det bra. Kommer att uppdatera när jag kommer till kusinerna.


Är hemma igen på Söndag eftermiddag :)

Av Caroline - 19 februari 2010 23:12

nu ska jag nana, blir att gå upp tidigt i morgon.

Har precis kollar färdigt hockeyn, sverige vann med 4-2!

Ha en fortsatt bra kväll för er som fortfarande är uppe.

Av Caroline - 19 februari 2010 19:59

    


Justin Bobby är ju bara så snygg!

Av Caroline - 19 februari 2010 19:23

Jäklar vad trött jag är på denna skit snö!


Malmö idag, trevligt trevligt!

dock händer det ju alltid konstiga saker när fröken FANNY är med. Hon är inte klok ibland, men samtidigt förvånar det aldrig mig heller.

Jag kom lite senare än dom andra, för det skulle göras prov som jag strunatade i, och jag han inte med en tidigare buss.

när jag säger att jag är framme i malmö skulle jag ta stadsbussen till Nobeltorget, (har inte en aning om var jag har varit?) haha, där jag ska möta upp Johanna, bara det att på bussen står det Rosengård min tanke var då att jag vägrar hoppa på den! En viss johanna tjatade på mig och tillslut mötte jag henne.

När jag sedan ser Fanny och Sandra vet jag inte hur min reaktion var riktgit. men ja i alla fall, fanny har pircat (stavning?) TUNGAN, och kan inte prata! HAHA!

Herre gud säger jag bara, och det räcker!


Nu har jag precis ätit, så är mätt i magen.

Blir att kolla på tv senare och i morgon blir det kalas hos kusinerna. Dock måste ju folk tro att man är dum i huvudet när man är ute och kör när man har varnat för storm och sånt.

Av Caroline - 19 februari 2010 14:15

Ja, jag sitter väll på tåget nu, och är förhoppnings vis snart framme.

Blir att kolla i lite affärer och bara umgås,

ha en trevlig dag allesammans så hörs vi senare.


tumme upp för tidsinställda inlägg! haha

Av Caroline - 19 februari 2010 11:42

Sticker till malmö vid halv 1, vad var det jag sa, eller undrade rättare sagt, det händer alltid något, om man bara vill!

I malmö vänta Fanny, Sandra och Johanna, dom var ju så duktiga att dom gjorde provet igen men inte jag, ´nej lite illa kan jag väll säga men skit samma nu.

nehe, fix fix som gäller nu sedan bege mig av :)

Av Caroline - 19 februari 2010 10:56

Då var jag hemma igen, känner mig väldigt duktig!

Nu väntar duschen sen väntar magen på lite mat, har ju inte ätit något ännu. Jag vet inte riktgit vad som händer idag, men det kan ju hända något roligt tycker jag allt!

Av Caroline - 19 februari 2010 09:30

Nu blir det träning för min del, tar med mig Cornelia också.

Ni ska bara veta hur bra vi tränar ihop, det går ruskigt bra.

Hoppas ni är avundsjuka! skojar


Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards