Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Caroline - 15 juni 2010 20:13

jag sitter fortfarande här i min ensamhet och känner riktigt att detta är inget för mig att bo ensam, jag lagar ingen mat, jag äter när jag känner för det och jag gör verkligen inget vettigt alls. tänk då den dagen jag ska flytta hur ska det sluta? det kommer ju aldrig att gå. jobbar i morgon med och sedan är jag ledig på torsdag, jobbar fredag och lördag. sedan var denna veckan slut.

imorgon blir det gymmet för min del och på kvällen kommer mormor och morfar. mamma och pappa kommer förhoppningsvis på fredag, men nu spelar det ingen roll för jag jobbar ju ändå till 20.

tror att jag ska införskaffa mig en dagbok, jag har hur mycket tid som helst här och då kan jag skriva i den, farmor har gjort det i hur många år som helst vilket kan vara rätt roligt när man blir äldre och man sitter och läser det.

nåja, som det ser ut nu ska jag inte jobba i midsommar det innbebär att jag kan tillbringa dagarna torsdag-lördag med trevigt folk!


jag måste säga att jag saknar Corneia nu, det är väldigt dryg att vänta på nästa gång man ska ut och gå den jobbiga timmen och prata en massa strunt precis som

att vi kan lösa alla världens bekymer. men jag hoppas på att vi tar på skorna och går ut på fredag morgon och tar igen veckorna som gått. det lär behövas det har hänt mycket nu!

nehe, om man ska göra något vettigt nu, men som vad?

Av Caroline - 15 juni 2010 07:06

uppe med tuppen, jobb om en timme och jag känner mig skapligt pigg. ska sminka mig lite och ta på kläder sedan är det jobb som gäller till två. efter det blir det träning.

vaddå bloggtorka?!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards