Alla inlägg under september 2010

Av Caroline - 9 september 2010 22:15

Att jag ens skriver? 

borde skriva i min egna dagbok istället som jag inte har skrivit i på några dagar. men nu när jag ändå sitter här kan jag ju alltid skriva några rader. Det skadar ju faktiskt inte. 

skolan rullar på som vanligt och det känns som att det är fredag hela veckan, dagarna går otroligt fort! 

Tänk om man känner såhär hela tiden då kommer det inte vara länge kvar tills studenten ska inträffa! Gud vad galet det kommer att vara! 

Men sen kommer man till problemen att vad ska man göra efter att man slutat skolan, jag vill ju inte vara kvar här och det känns som att man inte har några andra val om att komma från denna hålan. men saken gör det ännu svårare för att jag inte vill gå i skolan utan jag vill ju jobba och bli RIK! 

helgen har jag inte något speciellt planerat utan kanske borde ta tag i körkortet på allvar nu?! men njaa, inte riktigt ännu. nehe, blir suddigare och suddigare nu.

Och det är inte viss person som aldrig kan ge sig heller, utan är bara fruktansvärt envis! Synd att man umgås med en sån med haha ! nej då, det är ju bara roligt att det finns en till ;) 

.

Av Caroline - 5 september 2010 21:48

hej! 

Skriver en rad, bara för att liksom.

Saken är den, eller vad säger du johanna, är det inte alltid så jag säger? 

hej då!

;)  

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards