Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Caroline - 19 maj 2010 11:20

men jag har inte tid till sådant här nu, det är mycket som händer och jag känner att det börjar gå över styr, tillvaron börjar bli för mycket och jag hänger inte med. det är mycket att tänka på och man vet inte riktigt var man har sin position.

snart slutar skolan och det känns som att man ska bli befriad från ett evigt långt fängelse. just nu orkar jag inte med skolan mer, vi har 3 veckor kvar och det är massa som ska göras. dock känner jag för att göra massa andra saker! jag vill inte vara hemma jag vill vara på den lugna platsen Falkenberg där man inte behöver bry sig om någonting. just nu får man nog faktiskt säga att man lever på att lyssna på musik och plugga samtidigt, nätterna går åt till att fundera på saker vilket gör att man aldrig kan somna! det är hopplöst. att inte kunna sova är hemskt, för ett exempel satt jag uppe och pluggade när klockan var halv 12 bara för att jag skulle bli lite trött och uttråkad, men nej, det gick ju inte som jag hade trott istället börjar mobilen att plinga med massa sms och sen slutade det som det gjorde. klockan hann bli hav 3 innan mina kära ögon gav upp och bara föll ihop. detta resulterde att jag vaknae halv 11 i morse.

idag är det plugg som står på schemat, nåtog mer? inte en aning. brukar ju bli lite impuls händelser men inte idag kanske?

nehe duschen väntar nu!

måste tillägga men eviga mening som alltid kommer att hänga med : Herre gud!!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards