Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Caroline - 31 maj 2010 16:29

precis hemkommen från skolan och nagel fix.

mitt huvud sprängs snart och just nu vill jag bara lägg mig och sova. tror att jag ska göra det en liten sund med sedan är det matte som gäller resten av kvällen.


somnade inte förens sent igår kväll men jag kan inte och så blir det att man inte kan sluta skriva sms om man väl har börjat. men det är allt lite mysigt att bara skicka lite sms innan man ska sova. det gör liksom att det går lättare om man har en hel del andra saker att tänka på och om man då pratar om något roligt innan så somnar man såå mycket fortare! jag lovar prova :)


nehe, nu blir det att ta tag i livet.

det är hemskt att se hur mycket du har förändras.

fattar inte att det kan bli så, men en vacker dag kommer jag säga det till dig ytterligare en gång. och hoppas att du lyssnar på mig den gången.


sommarlov på fredag, sååå otroligt underbart

eftermiddagen spenderas i Älmhult för att kolla på lyckliga studenter som springer ut. lördag blir det Osby och kolla på några fler glada studenter. Söndag åka till Karlshamn.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards