Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

motgångar

Av Caroline - 21 maj 2010 22:42

det är nu jag känner att jag sakta bryts ner till en liten sak som inte syns eller hörs som bara påverkas av alla känslor.

fast jag kan lyssna och säga vad jag tycker är det inte alltid så lätt att ta allt på en gång när man själv har gått igenom samma sak för lite mer än ett år sedan.

Jag har lärt mig att inte tro och lyssna på vem som helst och om jag känner vilka det är märker personen det också. det handla om att jag inte vill påverkad av något negatvit, bara för att jag säger vad jag tycker och tänker, att jag gör som jag vill och inte lyssnar på vad andra säger om jag gör fel eller inte. det rör mig inte i ryggen, kanske den första veckan men absolut inte nu/senare, jag vet själv att jag gjorde det rätta och skiter fullständigt i att jag inte gjorde på ett vis som andra tyckte. det är mina konsekvenser och jag lever med dom, alltså trivs jag som fisken i vattnet!

just nu känns det allmänt rörigt jag vet liksom inte var jag har vissa människor som jag har vetat innan. men det ändrar nog sig snart :)


snart är de sommarlov och jag kan inte beskriva med ord hur mycekt jag älskar det! det är såå underbart att jag inte kan känna känslan förens den väl kommer. detta är något jag verkligen har sett fram emot och jag kommer njuta av varje dag som kommer och går. men det brukar ju även bli att man tycker att vissa dagar är meningslösa men skit samma om det regnar eller inte solen är framme det finns tusen saker att göra ändå, bara man tar vara på tiden då man verkligen kan det.

vet inte varför jag har börjat tänka så men jag tycker att man borde ta vara mer på livet än vad man redan gör :) så därör ska jag ändra på det nu och göra det!


livets motgångar är många men man lär sig av dom, hur jävliga dom än är så gör man det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 9 september 2010 22:15

Att jag ens skriver?  borde skriva i min egna dagbok istället som jag inte har skrivit i på några dagar. men nu när jag ändå sitter här kan jag ju alltid skriva några rader. Det skadar ju faktiskt inte.  skolan rullar på som vanligt och det känns...

.

Av Caroline - 5 september 2010 21:48

hej!  Skriver en rad, bara för att liksom. Saken är den, eller vad säger du johanna, är det inte alltid så jag säger?  hej då! ;)   ...

Av Caroline - 27 augusti 2010 22:20

Sitter här i växjö och är lite mer än glad, killarna runt omjring har sagt astt jag ska blogga så det är väll lika bra att göra det, dock vet jag inte riktig tvad som händer. HAHA! GUD livet är undetbart ibland och det är det med detta gäng! ...

-

Av Caroline - 16 juni 2010 22:21

jag har blivit någon jag inte får vara. någon som jag aldrig skulle kunna tro om mig själv innan. detta måste jag ändra på! det är inte bra för varken mig eller andra, ett spel är vad det är. lägg ner nu. en sak till, att du ens orkar, be...

Av Caroline - 16 juni 2010 17:17

jaha jobbat färdigt för denna dagen ledig i morgon och träningen är igång,. kan det bli bättre. känns riktigt bra just nu, haha ...

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards