Alla inlägg den 3 april 2010

-

Av Caroline - 3 april 2010 23:30

jag lider just nu av mer eller mindre panik!

jag kan inte bara sitta still

jag kan inte sova nu, vill ni veta varför ;) jag är just nu hos johanan :D

isa ligger och smsar med sin hemliga beundrare jag sitter här och johanna pratar med kära Sigge!

ja vad kan jag mer säga, kvällen hos moa var trevlig, mycket god mat!

vad händer på lovet?

tandläkaren på tidsag, det är väll det enda jag har planerat.

så kom gärna med förslag!

nu ska jag vara social med 2 små grisar. alltså är vi dom

3 små grisarna, och vi bor i just nu under ett tegelhus så om det är någon som vill blåsa omkull det går det inte! ;)

Av Caroline - 3 april 2010 17:46

Påskafton och det är kväll, eller ja typ.

har precis fixat mig lite och snart kommer Emma och hämtar mig och Isa. Därefter plockar vi upp Johanna.

kvällen kommer att spenderas hos Moa, med massa prat, skratt och god mat :)

Av Caroline - 3 april 2010 10:12

halvsov ett bra tag, tillslut vakande jag av att grannen höll på att såga ner buskarna dom har. alltså började inte denna morgonen så bra.

idag blir det stan med mamma, detta solskenet gör att jag bara vill ut! vill känna denn vår som kommit och hoppas på att det snart ska vända och bli sommar med massa sol, bad, värme och ja massa fest!

ikväll bär det av till moa, för att äta lite mat och sånt. blir säkert toppen!

nehe, ska sminka mig med mera sedan är det bäst att ni är inne för JAG ska köra idag ;)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards