Alla inlägg den 7 april 2010

Av Caroline - 7 april 2010 21:59

Malmö idag,

ja jag har gått en HEL del!

hittat ögongodis! (kan ni tänka er, inte ett enda fel! haha)

skrattat

fikat

och inte minst PRATAT!

det är jag rätt bra på om jag får säga det själv.


imorgon bjuder dagen på träning, fixa rummet och sist men inte minst möte. ja det är sånt man med måste på. (känner mig som en riktigt buissniss (stavning?) woman!)

ja, och jag hoppas på att det blir fint väder i morgon, då blir det en kvart i solen som min kära morfar säger. (dock befarar jag att det blir en aning längre tid!)


natti natti!

<3

Av Caroline - 7 april 2010 08:59

gud vad glad jag blir!

27 APRIL!

The hills, behöver jag säga mer?

nya säsongen.

GÖTT!

Av Caroline - 7 april 2010 07:53

ja, jag vet det är helt sjukt att jag är uppe nu, saken är den att jag är till och med pigg! Vet inte vad det är med mig, men jag har en del jag ska göra idag så det var ju bara bra att jag vaknade såhär tidigt.

har inte så värst mycket att skriva just nu, skrev ju inte igår, men jag hann inte och jag glömde av det.

Jag var i stan igår, hade en tid hos tandläkaren och allt såg bra ut! jag ångrar verkligen inte mitt beslut om att jag tog tandställning. det gjorde så att jag kunde le som vem som helst! innan kunde jag inte det, skämdes som bara den! nu kan jag gå och le åt ingenting det känns så mycket bättre. nu ska jag dit igen i november tror jag att det var, och det är även det allra sista gången jag ska dit, känns ju faktiskt lite sorjligt haha.

blev även att jag köpte ett par nya byxor, och jag kan inte mer än säga herre gud åt den stunden! det var sjukt pinsamt! haha

jaja, om man ska äta lite nu kanske :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards