Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Caroline - 17 mars 2010 20:37

att jag sitter här! nej?

jaja har fikat lite nu med min kära familia.

nu ska jag läsa lite imorgon blir det en kort dag i skolan.


svara gärna med, för f*n!

natti natti mina små änglar

Av Caroline - 17 mars 2010 19:17

när man ska plugga och man egentligen inte vill. då blir det att man sätter sig med böckerna och tittar i dom man läser lite och efter ett tag inser man att man inte kommer ihåg var det är man har läst.

just nu är det så för fröken Caroline. jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att jag ska kunna börja läsa och faktiskt förstå vad det är jag läser.

man kommer även på en massa undanflyckter man ska göra för att slippa plugga.

imorgon blir det tvåbussen hem, och därefter PLUGGA med stora bokstäver!

Av Caroline - 17 mars 2010 13:29

på fötterna igen, dock känner jag nu när jag har suttit och pluggat hela förmiddagen hur huvudvärken kommer.

klippt mig, pluggat, ringt mormor och morfar. ja jag har i alla fall hunnit med en del. nu ör det bara köket som ska fixas det är kaos där!

annars ska jag väll laga lite mat, dock vet jag inte riktgit vad jag vill ha, är ruskigt sugen på broccoli! haha

efter det blir det plugg igen! måste verkligen kunna detta skit prov!

Helgen ja den är fullbokad (as always!)

Fredag: Filmkväll
Lördag: Kalas för underbara Oscar. (han är som en kär liten lillebror)

Söndag - Börja plugga på tyskan............x100


känner mig ensam dock har jag ingen tid över.

ett problem? - ja! ;)

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards