Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Caroline - 19 mars 2010 23:08

Johanna har precis varit här. Alltid lika stirrigt och dant när hon är här ;)

Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig i soffan och läsa några sidor i min engelskabok kan ni tänka er?

Sitter här och gäspar, är det ett tecken på att man är trött eller?

har inte riktigt förstått det, har liksom trotsat den symptomen varje gång jag har behövt gäspa. haha

imorgon bär det av till bromölla med mamma, inhandla stolar och ett bord som ska vara i Falkenberg, en hel del att tänka på faktiskt. men kul är det!


natti natti!

<3

-

Av Caroline - 19 mars 2010 19:00

FREDAG!

Dagen har varit bra i stora drag. dock tycker jag att jag har fått vänta lite väl mycket på saker som ska hända och göras. man blir ju lite trött på en lärare som ska planera lektionerna när dom har börjat. han sätter sig ner och frågar vad vi vill göra, jag vill hem! blir alltid mitt svar! ;)


provet gick väll hyffsat, är nog godkänd i alla fall och det är ju det som räknas!

jag är sjukt j*vla glad också!

arbetsintervju nästa!

15 uttagna av 1093 sökande och 7 personer får jobbet, jag är kanske en av dom!

jaa vad händer annars då, inte allt för mycker kanske ska vara hemma och vara lite social med mamma och pappa och min kära bror.

inte för att glömma det, jag har precis kommit innanför dörren, jag och min bror har varit ute en lång stund och sprungit men när vi kom till skogen gick det inte sprigna för all denna snö!

så nu blir det duschen för min del.

Av Caroline - 19 mars 2010 06:51

Hahah! och jag är uppe, det är ett under! vad händer?

kan det vara så att jag är övertrött för att jag inte har sovit något i natt.

tankarn har snurrat

drömmarna har visat sig

och min själ vet ingenting längre.


det enda jag kan säga är att jag får se vad som händer.

antingen blir det bra och allt kommer blir som alla andra tror.

eller så får man reda på att det aldrig kommer hända igen och det är bara att fortsätta livet!

kolla igenom det sista för provet sen är det bara att göra det:)

känns som att turen är på min sida idag


det pirrar i kroppen....

Ovido - Quiz & Flashcards