Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Caroline - 22 mars 2010 20:08

då har jag kommit hem från simhallen och mår allmänt dåligt... 

jag vill inte göra provet på torsdag, vill vänta med det tills nästa vecka.

varför tänker jag på en massa saker som gör att jag blir helt okoncentrerad. det är lite mycket nu både med det ena och det andra. men jag hoppas att jag kommer få reda på allt om några veckor som gör att jag kan lugna ner mig lite.

vissa saker stressar mig en aning - jobb!

jaja, tror att jag snart ska gå och lägga mig.  


du och du gör att mina funderingar aldrig tar slut. 

-

Av Caroline - 22 mars 2010 15:51

sitter här igen, det var ju tänkt att jag skulle plugga på tyskan men nej, jag somnade istället. så intresserad är jag. får väll kolla på det lite till senare idag. just nu sitter jag här och gör inte allt för mycket.


livet förrändras men det är inte något jag säger nej till. kanske är dags för det vem vet.

sitter även här och kollar på lägenheter, går ju inte att vara kvar här ;) den dagen mamma och pappa flyttar här ifrån blir det mitt nästa hem. låter säkert hur konsitg som helst men när man själv känner att man inte passar in där man bor så är det inte så konstigt.

i denna byn kan man inte ha killkompisar utam man måste ha på g med alla man pratar med och sånt klarar inte jag av riktigt. man måste kunna inse någon gång att en tjej och en kille kan vara vänner. jag vet inte hur många gånger jag till exempel har sagt att jag och Freddy bara är vänner. det är bara så tröttsamt att höra ah, Carro har på g med freddy igen. ni fattar nog inte hur det känns när folk pratar så om en. dom som vet bäst att vi bara är vänner det är jag och Freddy, ingen annan. så nu vet alla det! dessutom har han flickvän :)

jag tror att det är såhär att om man är väldigt avundsjuk på en person ska man vända allt til något negativt till exempek säga att man har på g med någon, men man egentligen inte har det. det gör bara att det blir en massa ??? överallt.

att komma på och sprida en massa saker är ju inte heller allt för sällsynt. vet inte riktigt varför man gör det. lika bra att gå till personen och reder ut det så inte allt blir helt fel.

innan var jag en person som gick och frågade alla andra om saker jag skulle kunna fråga personen det gällde. nu när jag blivit äldre har jag insett att det är lika bra att gå till personen det gäller direkt. men får reda på sanningen och det begöver inte blir några missförstånd. det är väldigt lätt att det blir det annars. tycker att det är synd att inte alla kan ha den styrkan om man kan kalla det de. ibland kan det vara väldigt bra att ha den.


nehe, nu ska jag inte sitta här mer, tänkte att gå till simhallen vid kvart i så ska packa nu och sedan läsa lite tyska.....  

~

Av Caroline - 22 mars 2010 14:42

Veckan förrändrades plötsligt.

Idag - slutade vid två och snart simhallen

Tisdag - Matte/ engelska troligen 15:05 bussen hem. simträning där efter.

Onsdag - Osby och köra, PLUGGA TYSKA!

Torsdag . till skolan och göra prov sedan hem

Fredag - LEDIGA! så underbart!


ska plugga nu en timme sedan simhallen

Av Caroline - 22 mars 2010 07:30

Nu ska jag snart sticka till skolan, låter inte alls frestande men men. mår inte så bra, det gjorde jag inte igår heller. känner typ att jag ska bli sjuk när som helst ellåer något.

jag går i alla fall till skolan och om det blir sämre sticker jag hem.

snart är det lov, det är sista veckan med prov nu, det är så skönt. nästa vecka kommer nog inte li så jobbig, hoppas jag!

nehe vad ska jag mer skriva.


nu tänker jag om!

detta ska gå

jag ska inte påverkas

hoppas att jag hade vetat hur det kommer att bli

men de får jag om några veckor.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards