Alla inlägg den 31 mars 2010

:)

Av Caroline - 31 mars 2010 17:46

genom att läsa bloggar har jag nu sjukt många nya spellistor på spotify! :D

och jag gillar det!

dock vet jag inte om det är min musiksmak dirket. men det återstår att se,

nu ska jag och mamma snart sticka till Älmhult och kolla lite nya kläder som visas på Trend House. Det är alltid kul och veta vad som är inne nu till sommare, dock har jag rätt bra koll på det men jag är inte allt för förtjust i massa små blommor här och vadr, men man kan ju alltid vänja sig :)

ha en bra kväll!

Av Caroline - 31 mars 2010 11:32

och jag är ledig.

Har tyska prov i morgon, vilket jag verkligen måste plugga på. men jag känner lite att när jag väl sitter där och tänker till skulle det kunna gå utan att jag behöver plugga så mycket.

Idag är det även 31 mars, vilket innebär att det är 1 april i morgon, bara jag hör det får jag en klump i magen, just nu känns det som att jag vill att tiden inte ska komma längre fram, men det har väll sina förklaringar.

det enda jag tänker på är att det kommer aldrig att fungera, men det är väll bara att hoppas på det bästa.

jag var inte negativ till detta innan men nu är jag verkligen det.

allt visar sig om ett par dagar/veckor/månader.


jag täner även en hel del på det jälka jobbet, varför kan man inte bara få veta om man har fått det eller inte.

tyskan ropar, nu är det dags för plugg

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards