Alla inlägg under mars 2010

Av Caroline - 25 mars 2010 11:55

klockan går inte fort nu, jag har inte någonting att göra, men sen längtar man ju inte heller direk till skolan. men det är lika bra att sticka dit och sedan hem igen.

ska köra i morgon igen, och då blir det att jag får sitta i skolan en hel timme och vänta. efter det 30 min på att lilla isa och dom andra ska sluta så kan man åka hem med 12 bussen.

jaha vad annars, ingen annat än att jag är lycklig.

dock krånglar magen lite med mig men nu tar jag i alla fall några tabletter som ska hjälpa så jag hoppas verkligen att dom ska göra det.

livet lerker och jag kan inget annat än att längta till sommaren kommer då jag kan spendera den i Falkenberg. det är ju liksom hjärtat på sommaren :)

nej nu sitter jag här och längtar igen, det händer massa saker innan dess!

Av Caroline - 25 mars 2010 10:56

nu är jag hemma igen, jag och Cornelia har varit ute i det fina vår vädret och jag bara älskar det!

nu blir det att äta lite och efter det fixa till mig.

efter skolan blir det simhallen för min del, och om det inte kommer några idag simmar jag själv ett pass :)


nehe ananrs har jag väll inte mer att skriva.

dagnarna närmar sig och hela kroppen pirrar. ni vet då man är extra glad och längtar efter saker som ska hända!

Av Caroline - 24 mars 2010 21:54

nu sitter jag här och jag ska snart gå och lägga mig.

upp vid halv 10 och gå med Cornelia. 

Skolan vid 13 och sedan hem. 

helgen ser ut som att vara räddad, och jag längtar en aning kan jag säga. 

-

Av Caroline - 24 mars 2010 15:20

tillbaka på ruta ett.

tabletter

magont

ont i ryggen

huvudvärk

kan bli bättre eller? tror inte det.

jaja, stämningen livas upp klockan 18:40 då jag ska till Cornelia. Vi ska gå våra vanliga runda och prata en massa strunt prat! :)

ska även bort till Fanny, måste lämna en lapp till henne angående STOCKHOLMSRESAN som kommer bli helt GALEN! :D

men tyvärr är ju den lilla muppen sjuk så det blir att vända i dörren.

-

Av Caroline - 24 mars 2010 07:57

Godmorgon alla pigga och glada :)

jag ska snart ta bussen till Osby, vänta en timme och efter det, köra. Mamma kommer och hämtar mig så slipper jag vänta en timme till.

Sedan blir det nog att jag hör av mig till lilla fisabelle, haha.

hej då så länge

~

Av Caroline - 23 mars 2010 21:49

HEJ FANNY!

KOM TILL MIG PÅ FREDAG TILL LÖRDAG! :)

Av Caroline - 23 mars 2010 07:21

orkar inte

orkar inte

orkar inte

nu har ni hört det haha, jag orkar alltdså inte skolan idag ;)

hoppas på 15:05 bussen och sedan till simhallen.

Ledig i morgon vilket jag gillar riktigt mycekt.

Fredag ledig och jag gillar det!!

Helgen, ja vad händer.

Fredag ja, Isa kom hit! haha

Lördagen är kanske fixad 

Söndag bara ta det allmänt lugnt och den är troligen fixad om Lördgen är det :)

nehe, nu ska jag borsta tänderna sedan gå till bussen!

Av Caroline - 22 mars 2010 20:08

då har jag kommit hem från simhallen och mår allmänt dåligt... 

jag vill inte göra provet på torsdag, vill vänta med det tills nästa vecka.

varför tänker jag på en massa saker som gör att jag blir helt okoncentrerad. det är lite mycket nu både med det ena och det andra. men jag hoppas att jag kommer få reda på allt om några veckor som gör att jag kan lugna ner mig lite.

vissa saker stressar mig en aning - jobb!

jaja, tror att jag snart ska gå och lägga mig.  


du och du gör att mina funderingar aldrig tar slut. 

Ovido - Quiz & Flashcards