Alla inlägg under mars 2010

;(

Av Caroline - 7 mars 2010 13:00

hur ska jag klara mig utan min farmor och farfar som åker till USA i morgon?! Tror inte att detta kommer sluta bra, dom ska vara borta i hela 6 veckor! 

Som tur är kommer dom hem till min födelsedag, vilket jag tycker är super BRA!  

Av Caroline - 7 mars 2010 11:35

Tack för igår Madde! Tack för att jag fick komma och hoppas du blev nöjd med presenten:) <3

Kom hem 5 i morse.

och vaknade av panik av att jag måste plugga, så jag får göra det idag.

jag vill inte säga hur trött jag är men det kan ni nog räkna ut själva! hjälp, det blir att lägga sig tidigt idag.

Av Caroline - 6 mars 2010 11:04

Vad händer?

hjälp säger jag bara, sitter här och skrattar för mig själv!

jaja, det är bara att ta det som det kommer.

 

ikväll blir det att fira Madde som är hela 18 år nu!

vad ska jag göra tills klockan blir typ halv 5 då jag kan börja göa vid mig?

Av Caroline - 5 mars 2010 19:41

jaha, då var man färdig, och ska snart ge sig iväg.

Hoppas att alla får en lika trevlig kväll som jag och Isa kommer få, haha!

Skriver mer i morgon, så får ni får reda på hur min och Isas kväll har vart.

Ha det bra så hörs vi..

-

Av Caroline - 5 mars 2010 15:47

hemma nu, meningslös dag.

Torbjörn hade ju inte ens planerat lektionen! :)

jaja, nu är det i alla fall helg och jag GILLAR det!

nu blir det träning en timme.

Hem - duscha

18, vara hos isa och äta tacos! måste bara säga med att hennes mamma gör världens godaste taco sås! :D Det gäller att vara hungrig då! haha

Fixa oss sedan bege oss till Älmhult!

sedan spenderar vi kvällen där!

ha en trevlig och mysig lördag kväll så får vi se hur våran slutar ;) haha

Av Caroline - 4 mars 2010 16:18

Wiho, har stått ut en dag till i skolan!

har inte gjort allt för mycket idag, tycker mest att dagen har varit oviktig. Typ lika oviktig som jag brukat säga att naturkunskapen är, då blir det alltid att man slänger ut sig denna meningen. Hallå! är inte detta oviktigt vetande?

simhallen snart och se om det är några som ska simma.

vara hos Fanny vid 6.

Sedan var denna dagen slut.


Varför tycker man inte att något är stressigt när man väl är i skolan, men när man sedan kommer hem blir det att man ska göra 100 saker på mindre en 1 sekund! Tycker inte riktigt om känslan!

Precis hemkommen och nu ska jag sticka igen.

Sen blir det en snabb runda hem på max 5 minuter och sen till Fanny.

ha en fortsatt bra dag så kanske jag skriver igen när jag kommer hem.

Av Caroline - 3 mars 2010 14:55

vilken underbar dag det är idag!

gick upp vid 9 tiden, gick en runda med Cornalia.

var borta hos farmor och farfar en sväng

fixat rummet vilket behövdes! så nu är det kliniskt rent(eller inte)

tagit ut pengar till mamma och pappa, har ju dragit på mig lite skulder, men det är väll så det är att vara tonåring, haha!

passa Oscar och Maja vid halv 6,

sen är denna dagen slut.

men jag tycker att den har varit helt OKEJ! :)

Av Caroline - 2 mars 2010 07:31

morgonen började inte bra.

hålla lektionen idag, vilket jag hoppas går bra!

simskolan ikväll

sen hem och sova bort denna dumma dag!




Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards