Alla inlägg under mars 2010

-

Av Caroline - 10 mars 2010 19:22

Sitter här igen, har duschat och fixat lite. vet inte om jag ska bort till Fanny en runda eller inte. Har inte så mycker energi kvar.


Just nu längrat jag så fruktansvärt mycket till sommarlovet så det finns inte. Sitter och kollar på massa sommarkläder som jag verkligen vill ha! Känner att jag vill vara en riktigt sommarflicka denna sommar. men det blir ändå att man tar ett par slitna byxor en och tröja till det, att göra vid sig dag ut och dag in på sommaren, nej tack!


Det är bara 6 veckor tills husvagnen ska upp, och jag kan säga att jag hoppas innerligt att jag får jobb där så jag har något jag kan göra, för att bara sitta i en husvagn kan bli lite lätt tråkigt!

nehe, vad finns det mer att säga, typ att jag är ruskigt trött på detta väder. -det ska ju kanske snöa ännu mer nu på lördag!? 


Någon som kan ge bra förslag på där man kan ladda hem photoshop? vill ha det, vill kunna lära mig det. man kan ju göra hur fina bilder som helst då!


nehe, halv 8 hos mig börjar nu så jag får väll kolla på det ;)  

Av Caroline - 10 mars 2010 13:48

ja det är var mina tankar är just nu...

´

körningen gick ju bara för bra ;)

Av Caroline - 10 mars 2010 08:12

jag är uppe med tuppen, ska snart ta bussen till Osby och köra min första kör lektion! herre gud, hur kommer detta gå? haha,

jaja, jag kan ju alltid skriva hur det gick sen, själv tror jag att det kommer gå GALANT! ;) haha

Av Caroline - 9 mars 2010 21:09

då sitter man här igen, tycker inte att jag gör något annat än att sitta vid datorn..

har kollat igenom körsakerna så nu vet jag lite vad jag ska göra i morgon. nu? ja vad ska jag göra, känner inte för att plugga på något. men får väll bli att jag läser lite i engelskan och sedan lite i naturkunskapen...

ska inte sitta här mer i ala fall! ;)
Av Caroline - 9 mars 2010 16:05

Okej, tisdagen avklarad.

Men jag har verkligen ångest nu.

Skolan går verkligen inte som jag vill just nu. Vad är det som händer liksom?

Saken är det att jag har aldrig behövt ta emot ett ig, men nu känns det som att alla trillar över mig och jag orkar inte ens bry mig. Jag borde vara helt knäckt över att detta inte fungerar!

När jag satt där med matten idag kände jag bara hur klumpen i magen blev större och större. Jag pluggade ändå igår och jag tyckte att jag hade bra koll på det men tydligen inte. Varför är det alltid så?

Just nu vet jag inte hur eller vad jag ska göra.

Det är väll bara att ta tag i LIVET och börjar PLUGGA!


tror att jag måste få tankarna i styr, och snälla hör inte av dig! jag våndas redan nu!


nu är det simskolan som gäller och sedan blir det att kolla över körningen tills i morgon.

Läsa engelskan och kanske naturkunskapen också. missade ju den lektionen..


Orkar inte med mig själv just nu!

Av Caroline - 8 mars 2010 21:20

Inte en bra start på denna veckan.

Åkte hem från skolan vi 12

Sov hur länge som helst.

Försökte mig på matten, dock gick inte det alls bra.

Stack till simningen och hade endast plask och lek.

Hem igen och försöka komma på bättringsvägen.

Dock vet jag inte vad det är med mig. Känner mig allmänt nere bara. Men jag hoppas på att detta ska gå över så jag kan lägga all min energi på skolan för det behövs nu kan jag säga!

Ska ner och titta på svenska hollywood fruar sedan blir det att prata med mister hemlig skojar bara, ta inget seröst! haha

Sen SOVA!

Just nu är det de enda jag längtar efter på dagarna...

-

Av Caroline - 7 mars 2010 20:18

Fattar mig inte på dig!

-

Av Caroline - 7 mars 2010 20:10

Orkar inte med mig själv längre..

Vad är det som händer?

Just nu vill jag bara utomlands, ligga på en strand med klarblå himmel!

Inte behöva bry sig om en enda person, för en stund. Herre gud vad skönt det hade varit.

Folk har alltid något att klaga på, men snälla allt kan väll inte vara dåligt. Och om man är bra på att kommentera vad andra håller på med kanske man borde tänka efter vad man själv har gjort.


nu blir det att läsa igenom matten sen engelskaboken.

Efter det, SOVA!

Ovido - Quiz & Flashcards